Alla inlägg den 9 januari 2010

Av Pia - 9 januari 2010 17:51

Mmmmmmmm vilken underbart lång sovmorgon jag hade idag. Värmefläkten stog alldeles utanför sovrumsdörren och blåste behagligt varma vindar in i sovrummet och jag låg kvar i sängen och bara njöt. Ute är det minsann inte lika härligt. Över -20 grader BRRRRRRRR..........

Bilen var lite seg att få igång så Lasse kom iväg till Hallsberg ganska sent idag ( han tapetserar där ).

 Kom hem  igårkväll efter två kanontrevliga dagar tillsammans med mina kollegor i Stockholm.

För övrigt har jag haft besök idag av Eva och lilla Kian

Här följer några bilder från Stockholmsresan med mina vänner och kollegor.


 

Väntar på att få våra rumsnycklar.

   

Nu bär det snart iväg för en bit mat.

   

   

Mmmmmm så gott det var.

   

   

Och så lite mysigt samvaro på rummet


Tack mina goa vänner för ett par trevliga dagar i Stockholm.

    

Ovido - Quiz & Flashcards