Alla inlägg under februari 2012

Av Pia - 6 februari 2012 19:45

Jaha nu är det ett tag sedan jag bloggade igen, men denna gången är det inte mitt eget fel. Jag har en dator som inte alls är vän med mig alla dagar ( vi är allt som oftast osams ) så därför har det inte blivit något bloggande.

Men nu verkar min lilla maskin vara på bra humör och då passar jag på.


Måste ju berätta att familjen utökats med en liten medlem.


,     


Lilla Savannah föddes efter flera turer fram och tillbaka till förlossningen den 2 /2

En liten söt och näpen dam på 2895g och 47cm kort.

Jag fick den stora äran att ta hand om hennes storasystrar när mamma och pappa var till sjukhuset för att få lillasyster.


            Två mycket förväntansfulla flickor käkar kvällsmacka innan John Blund hälsade på.


När lilla Savannah inte ensvar ett dygn så fick farfar åka och hämta hem hanne och föräldrarna. Tjejjerna stannade hemma med mig. De var så glada när lillasyster kom hem.  

Tyvärr en dålig bild men det får gå.

Melissa kommer att bli till mycket hjälp med lillasyster och Calista den lilla snuttan kallade henne för dockan hela tiden och tyckte att dockan skulle sitta hos henne i stolen ( lilla älsklingsungen )


¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤


Vi har tyvärr också förlorat en medlem i släkten. Min kära svärfar lämnade jordelivet efter en kort tids sjukdom bara en vecka innan lilla Savannah föddes.


Som sagt....det går upp och det går ner. Det är ju det som är LIVET.


För min egen del är jag inte helt kry, har min andra UVI sedan nyår och det tar på krafterna kan jag säga. Har det riktigt jobbigt stundtals. Men jag ska väl inte klaga, det finns de som har det värre och jag har ju fått ett litet barnbarn att vara glad över. Tänk nu har vi 6 st barnbarn. Vilken skatt.........

Kevin, vårt äldsta barnbarn var här hos oss i helgen. Sååå mysigt att ha honom här.


Det verkar som om vintern har kommit nu, det är ruskigt kallt och jag är INTE glad åt det

En av mina kollegor är i Thailand och gottar sig, jag kan säga att jag är mycket avis på henne men missunnar henne inte den behövliga resan. Hoppas hon har det kanonskönt. Ska bli kul att höra om hennes bravader när hon kommer hem.


Tills vi hörs igen önskar jag dig allt gott.

Tusen kramar

 

Skapa flashcards