Direktlänk till inlägg 31 december 2011

En tillbakablick

Av Pia - 31 december 2011 09:49

Såhär på årets sista dag tänker jag på hur mycket som händer under ett år. Det här året har varit händelserikt på många sätt. Ute i världen har det ju hänt massor och det är vi ju alla medvetna om. Och för oss har det också hänt en del.

Vår mellanson har gift sig ( och överraskade sin mamma rejält ) så nu har Lodesjö utökats med en liten fru till. Vi fick besked om atti  början på nästa år kommer familjen ytterligare att växa då vårt 6:e barnbarn kommer att födas  


Både Algot och Marie har tagit körkort. Jag och Dessan har varit på en underbar utlandsresa. Vi har flyttat till Hallsberg. 


Ja det är lite av vad jag har upplevt under detta året.


Nu väntar ett nytt år med nya utmaningar. Jag hoppas detta året kommer ha en massa glädje och lycka med sig både för mig och mina nära och kära men också för dig.

Och som jag sagt tidigare så ska jag försöka bli lite bättre på att uppdatera sidan.


Gott slut och ett gott nytt år.   Tusen kramar

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pia - 19 juli 2012 11:55

Vilken härlig dag vi hade igår. Den började på USÖ där jag var på bedömning för bukplastik. Jag blev godkänd vilket innebär att jag kommer att senare i höst får ett avslut på min resa från överviktig till normalviktig . Känns så bra. På eftermi...

Av Pia - 17 juli 2012 11:03

Hej mina vänner [ni som ännu finns kvar och inte tröttnat] har ju inte bloggat på väldigt länge men nu när jag kan blogga från mobilen blev jag ju lite nyfiken att prova. Idag är det min älsklings födelsedag så vi kommer nog ha lite fikagäster indro...

Av Pia - 6 februari 2012 19:45

Jaha nu är det ett tag sedan jag bloggade igen, men denna gången är det inte mitt eget fel. Jag har en dator som inte alls är vän med mig alla dagar ( vi är allt som oftast osams ) så därför har det inte blivit något bloggande. Men nu verkar min li...

Av Pia - 15 januari 2012 18:08


Ja nu har vi städat ut julen för denna gången, skönt. Tomtar, stakar, stjärnor och kulor ligget nerpackat i förrådet och granen jag den har vi redan eldat upp. Varmt blev det och gott luktade det.   För övrigt har jag tagit det lugnt i helgen eft...

Av Pia - 11 januari 2012 16:31

Hej. Kul du ville komma på besök. Nu är det några dagar sedan jag skrev här så nu kan det vara dags att krafsa ner några rader. Är nu tillbaka på jobbet efter julledigheten och det känns ok. Vilken underbar dag det varit idag,  har skinit och...

Skapa flashcards