Alla inlägg den 28 juni 2009

Av Pia - 28 juni 2009 00:00

Ja då var denna födelsedag över, ohhhh vad jag har haft trevligt.

Det började faktiskt redan lite igår då jag var hos mina barnbarn och fick en present av dem och deras föräldrar. En DVD och givetvis var det ju en med Elvis. Sedan hade jag varit in till Örebro och eftersom mannen snickrade hela dagen så fick jag lov att köpa mig min egen present från honom en liten fin nyckelring med digitalfotoram så nu kan jag ha mina nära och köra på kort med mig vart jag går. Mest kort är det ju på barnbarnen förståss ( stolt farmor )

Sedan började då min riktiga födelsedag med strålande solsken och en fin bukett blommor från mannen.

På eftermidagen kom två av mina barn med familjer och min syster för att gratulera mig. Det blev fler blommor och ett par kanonläckra gardiner till sovrummet ( vad tror ni det var för motiv på dem ???????.............jo ELVIS !!! Vita med svart och vinrött tryck exakt färgen som passar till mitt sovrum ) Bild kommer senare när de hänger på plats.


Vi fikade ute i vår härliga berså.

Det är underbart när man kan sitta ute och njuta av sommaren.


Och vi hade en helt underbar eftermiddag i gröngräset med barn och barnbarn omkring oss.

Vi avslutade det hela med grillad flintastek och Lasses goda potatissallad. MUMS.............


Algot, Marie och lilla Tiny stannade till klockan halv tolv då vi kände att det var dags att avrunda kvällen.


Tack mina älskade för en kanondag


Ovido - Quiz & Flashcards