Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Pia - 23 januari 2011 18:56

Dagen har ägnats åt nalefix och dans. En liten promenad har det också blvit.

  

Så här blev dagens naglar.........



Nu har dansen börjat igen och det är sååå kul men oj oj oj så slut man blir.

Men det är ju en kanonkul motionsform.  


Kevin  har varit här hos oss från fredag till lördag, så mysigt. Och nästa helg ska vi få de stora äran att ha lilla Calli sova här hos oss ( hoppas det går bra hon  e ju lite mammig den lila godingen )


Veckan har annars varit lugn, känns att man kommit igång nu efter alla helger.


Och NU är resan beställd................... Ska bli sååå härligt.  

Den 22 april drar vi mot Turkiet syster yster och jag.

Jag har ju vetat ett tag nu att den  här resan kommer att bli av men nu känns det som det närmar sig. Min fantastiska syster   lovade mig en resa när jag gått ner 20 kg och nu är det dags.  Jag har visserligen gått ner 30 vid det här laget men vi ville resa på våren så så fick det bli .


Ja 30 kilo............kan knappt fatta att det är sant. Ser mig fortfarande som stor men är jag ser på foton på då och nu så ser jag ju att det hänt en del.

Fyller ju inte riktigt ut rynkorna längre   men vad gör det när allt är så mycket lättare

  

Ja, som sagt. Det är ett år och tre dagar mellan korten och bilderna talar ju för sig själv, eller hur ?


Nu önskar jag dig en härlig vecka

Puss å kram

  


Ovido - Quiz & Flashcards