Alla inlägg den 15 januari 2012

Av Pia - 15 januari 2012 18:08

Ja nu har vi städat ut julen för denna gången, skönt. Tomtar, stakar, stjärnor och kulor ligget nerpackat i förrådet och granen jag den har vi redan eldat upp. Varmt blev det och gott luktade det.


För övrigt har jag tagit det lugnt i helgen efter torsdagens lilla svängom på en isfläck. Jag landade så illa på bakhuvudet att jag nog fick en liten lätt hjärnskakning. Låg hela fredagen i stort sätt, yr matt och med en dunkande huvudvärk.

Känner mig nu bättre men är fortfarande öm i kroppen, sträckte mig lite här och där samt slog i armbågen.

I gårkväll promenerade vi till Pontus och Sara för att umgås lite och spela ett parti monopol. Det var kul och vi hade så trevligt, själva spelet tog svärdottern Sara hem med storslam ( nybörjartur ) jag ska nog visa att jag också kan minsann.

 I fredagskväll var vi och firade Dessan som fyllde år. Fick god tårta och en trevlig stund tillsammans.


Nu väntar en ny vecka med nya utmaningar

Tusen kramar

 

Ovido - Quiz & Flashcards