Alla inlägg den 31 oktober 2010

Av Pia - 31 oktober 2010 19:30

Det har varit en riktig myshelg.

Bara gosat och njutit av att ha en liten vovve i hemmet igen, och så som pricken över i kom Kevin till oss i helgen.

Kevin och hunden fann varandra direkt och de hade så mysigt ihop.  

Goa pussar fick Kevin och han gav tillbaka massor av kärlek till lilla Bebbisen

  


Vi har gått på härliga promenader i skogen tillsammans

  

  


Kevin hann med att leka med Alexandra en del också.

  

Kevin tokar sig inför fotografen ( mig )


  

Mina slappa älsklingar

  

Algot, Marie och lilla Tiny kom på besök idag.     

Hussemors lilla bebispojke måste ju också bekanta sig med lilla Milla.


Ja nu undrar du kanske vad vår lilla goding egentligen heter.  

Hennes namn är:   Millas Miracle Bea of Weilands Chico.

Och Bea som hon kallades hos sin förra matte kan jag ju inte riktigt förlika mig med så det får bli Milla, men kärt barn har ju många namn så hon kommer att kallas ör flera namn kan jag tänka mig.  

Hon e riktigt gosig och har en älls som e så mjuk


Hon fick sig en omgång med borsten idag av husse  

Och blev då så fin......sedan var ju matte tvungen att sätta i en liten tofs i håret på lillbebbisen......åhhhhhhhh såååå pöööööt man blev

  


Du har väl inte missat att ställa om klockorna inatt ?


Ha nu en bra vecka, jag tänker börja min vecka med studiedag i morgon. En heldag i Örebro, ska bli intressant.


Kramizz  

Ovido - Quiz & Flashcards