Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Pia - 20 oktober 2010 18:26

Ja nu är det skärpning på G.

Har tänkt så länge att jag måste uppdatera min blogg men det har bara inte blivit av.....fy mig.

Men nu idag  om en kollega och god vän till mig när jag satt på jobbet och planerade. Hon gav mig en värmande go kram, sa att hon varit inne på bloggen flera gånger men bara hittat samma gamla inlägg.

Ja, det gjorde att jag tog mig i kragen och här sitter jag nu.

Är så längge sedan jag skrev här så jag borde skämmas ( och det gör jag lite också )

Livet  rullar på och fort går det vill jag lova, är redan inne i oktober.

Igår var det 6 månader sedan min op och -27 kilo. Behöver jag säga att jag är glad åt mitt nya jag ?

Väntar på att det ska dimpa ner en kallelse till halvårskontroll.


Jag har börjat att dansa bugg en gång i veckan och det är så rackarns roligt. Jag har ork att dansa i 1½ timma och det är alldeles underbart. Visst, jag är svettig och trött men glad efter ett pass och väl hemma efter en skön dusch känner man sig som en ny människa. Dans är ju så roligt till skillnad från annan motionsform som t. ex att gå på gymmet. Det gör jag bara för att jag behöver och är glad när det är över men dansen längtar jag till varje vecka.


Nä nu tar jag och avslutar här för idag och hoppas att det inte dröjer lika länge till nästa gång jag knappar på tangenterna här inne på min bligg.


Tjingeling......

  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Mina små skatter

Kevin 2001
Freja 2006
Tor 2008
Melissa 2006
Calista 2010

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Banner

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards