Alla inlägg den 27 juni 2010

Av Pia - 27 juni 2010 18:44

Ja så blev det midsommar och vädrets makter var med oss i år.


Midsommaraftonen firade vi tillsammans med Dessan och Leif.

Värdinnan mötte oss med en god välkomstdrink.

  

Vi åt gott, drack gott och bara hade det gott i största allmänhet.

Det var sill och färskpotatis, laxpaté och det smakade underbart.

Givetvis serverades det jordgubbar och grädde som sig bör till midsommar.

  


  

Bjuder på en bild på min älskade make............................

..............och så en på mig ;o)

  


Ja, vi hade en kanontrevlig midsommar.


På midsommardagen grillade vi med våra grannar.

Bea fick lite "manikyr" av Angelica som var där på besök.

Tack Angelica !

  

Efter att vi ätit så plockade vi fram kubbspelet och tog några matcher.



  

Här har vi mortståndarlaget ( som för övrigt vann med 2-1 )


   

Och så vårat lag.  ( förutom Simon, som höll i kameran för tillfället )


Vi tackar våra goa grannar för en härlig sommarkväll med god mat och skojig lek.

  

Tack Eva och Göran !


Nu är det två veckor kvar innan jag går på semester ( det ska bli så skönt )

och enligt löpsedlarna så kommer högsommaren nu ( hoppas den håller i sig lääääääänge )


  


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Mina små skatter

Kevin 2001
Freja 2006
Tor 2008
Melissa 2006
Calista 2010

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Banner

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards