Alla inlägg den 7 maj 2010

Av Pia - 7 maj 2010 19:22

Ja dagarna går fort minsann.

Denna veckan har jag planerat och lagat lite mat till mig ( Barnmat )

Jag har gått mina dagliga promenader och bara haft det bra för övrigt.

Vädret har väl inte varit det bästa men det har ju i alla fall inte regnat, men hu så kallt det fortfarande är.

I går var jag in till vårdcentralen och tog bort 24 st agraffer från magen. Skönt att slippa he det där skrotet i magen längre. Snitten såg bra ut och hade läkt fint sa sköterskan. Har fortfarande lite känning av snittet på sidan men det är inte alls så farligt. Det är tydligen där de går in med kameran så det är klart att det känns lite mer an de andra snitten.

Efter lunchen åkte Lasse och jag in till Marieberg för att inhandla present till Kevin som ska fira sin kommande födelsedag hos pappa Daniel i morgon  . Han fyller inte förrän på tisdag men då är han ju hemma hos mamma i Kumla så därför firas han några dagar tidigare.

Igår dumpade jag riktigt rejält......fy tusan så illa jag mådde  .


Idag har jag kännt mig lite trött ( kan kanske vara efter gårdagens dumping )

Dagens promenad var inte den lättaste minsann, det blåste så in i norden så mina stavar dansade tango med mig och jag höll på att snubbla över dem. De for runt åt alla håll i den hårda vinden.


Nu önskar jag dig en underbar helg

  

Ovido - Quiz & Flashcards