Alla inlägg den 14 februari 2010

Av Pia - 14 februari 2010 21:16

   Ännu en vecka har gått och vi har hamnat i mitten av februari. Närmare bestämt den 14. Alla Hjärtans Dag. En dag med underbart väder, solen sken och dagens promenad med Bea var helt underbar ( till skillnad mot gårdagens då jag trodde jag skulle frysa ihjäl )



Snö har vi gott om, men så är det väl överallt nu. Hur ska det gå när allt detta ska smälta ? Pool i varenda källare.


Veckan har rullat på som vanligt och lördagen var en riktig "slappardag"

Idag var vi bjudna till Daniel, Malin och barnen på fika.

   

Det bjöds på kanonsmarriga chokladsemlor..........MUMS.......Bäst att passa på, förhoppningsvis kommer jag få ett samtal från operationsplaneraren i veckan att det är dags att börja flyta och då är det adjöss med allt gott att stoppa i munnen på ett bra tag framöver, och i framtiden endast i små mängder.

Men oj vad jag längtar !!!!!!!!!!!!  


Smarrigt var det i alla fall och det tyckte barnen åxå

  

De åt med god aptit och Malin och Daniel fick MVG för sina goda semlor.


Kevin passade på att prata lite med Calista innan det var dags för honom att åka hem till mamma.

  


En mycket stolt pappa samtalar med sin lilla prinsessa, och mamma ser roat på.

  


  

Lilla Calista blir så ompysslad både av sin storebror och sin storasyster.


Och visst är hon söt .....farmors lilla "flinga"

  


Nu tar vi nya tag och kastar oss in i nästa vecka med nya utmaningar.

  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Mina små skatter

Kevin 2001
Freja 2006
Tor 2008
Melissa 2006
Calista 2010

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Banner

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards