Alla inlägg den 24 januari 2010

V.3

Av Pia - 24 januari 2010 20:20

Så var det söndag igen. Veckorna går så fort och jag har insett att hinna med att blogga varje dag det är bara att glömma. Får satsa på att slinka in en gång i veckan och rapportera om veckan som gått. Givetvis kikar jag in och skriver några rader om andan faller på däremellan.

Den här veckan har jag gått med en envis huvudvärk, jag har även börjat nysa en del så vi får se vart det tar vägen.

Lasse har blivit av med sin inflamerade gallblåsa och även ett radband med stenar. Tänk så smidigt och lätt de gör en sån operation i dag mor för ett antal år sedan. Läkekonsten är enastående.

Vi åkte in tidig fredagmorgon och till lunch var han redo att åka hem. Jag satt nere i reseptionen och läste och väntade på honom i några timmar. Han såg väldigt trött ut när han kom från avdelningen men med tanke på att han genogått en operation bara några timmar innan var han oförskämt pigg.

I gårkväll fick vi oväntat besök av vår gode vän Sofie som hade vägarna åt vårt håll och kikade in för att se hur det var med "sjuklingen". Det var så trevligt såmed det besöket. Vi blev sittande i flera timmar och pratade. Med andra ord hade vi en helt otroligt trevlig lördagskväll med gott sälskap.


  


Ovido - Quiz & Flashcards