Alla inlägg den 31 december 2009

Av Pia - 31 december 2009 13:45

.....och lite tid för eftertanke.


Året som gått har bivit som sig bör lite av varje men slutsumman blir tack och lov att det har varit ett bra år.

Mina barn ( som är bland det käraste jag har ) verkar ha haft det bra och då är ju också lilla mamma lycklig.

Den stösta lyckohändelsen var nog i alla fall bröllopet mellan Daniel och Malin.

Tänk.... för ett år sedan kunde jag väl aldrig drömma om att jag skulle få uppleva det. Och som grädde på moset så väntas i dagarna ett nytt litet barnbarn ( tänk om hon kommer inatt hihihi )


Med hälsan har det tyvärr varit lite si och så, har haft en jobbig höst med lunginflammation som sedan utvecklade förkylningsastma så jag har hostat i stort sätt hela hösten och vintern. Några uvi ha jag också hunnit med.

Lasse har haft jobbigt med sin galla och väntar på op. Men som sagt så är det ju inte så farligt. Det finns de som haft det värre och de vill jag skänka en extra tanke till.


Nu till sist vill jag önska er alla ett riktigt gott 2010.

Ta hand om varandra


  




Ovido - Quiz & Flashcards