Alla inlägg den 9 december 2009

Av Pia - 9 december 2009 18:57

Nu är det några dagar sedan jag skrev här ( måste bättra mig )

Det är redan onsdag och dagarna bara rusar iväg.

I helgen var vi ju barnvakt till Dean och Leah, det gick så bra ( de är ju härliga ungar )

I söndags "smet" jag från uppdraget som barnvakt och lämnade Lasse ensam med barnen då jag, Dessan och Eva åkte till konserthuset i Örebro för att lussna på underbar Elvismusik.

Åhhhhhh så bra det var

  

Vi hade kanonbra platser på 4:e bänk i mitten så vi såg jättebra.

Killarna gjorde ett kanonbra framträdande. Henrik med sin underbara röst och Jack, han hade rullning i höfterna kan jag meddela   Wow........ vilket drag det var.

Tyvärr krockade det med uppträdande på stortorget med bl.a Brolle som jag gärna hade velat se. Men man kan ju inte få allt och det uppträdandet kommer att sändas på TV på julafton har jag hört. Så då får man väl se till att spela in det.


Och i måndags hade vi APT och talade om den stora omorganisationen på vår förskola. Phuuuuuuuuu......det är mycket som ska ske innom loppet av några veckor.

I går var jag på julfest med mina kollegor. Käkade god julmat och hade en supertrevlig stund tillsammans med dem.


Och det var nog allt för idag mina vänner.

Ta hand om er

  

Ovido - Quiz & Flashcards