Alla inlägg den 21 november 2009

Av Pia - 21 november 2009 21:51

Här sitter jag alldeles allena....nja jag har ju Bea hos mig tack och lov.

Lasse har varit hos Pontus och Sara idag för att måla och tapwtsera köket nu när de är borta i helgen. Och vi fick den stora äran att vara hundvakt till lilla My. Nja...lilla och lilla.....hon har ju blivit riktigt stor nu, men är fortfarande liten i sinnet. Lekfull som bara den.

Lasse kom hem vid sex-tiden med Mysan och hua vilket liv det blev.....hon ville ju ha igång Bea och leka men Bea var inte alls intresserad.

Efter en promenad med båda hundarna tänkte vi att det skulle bli lite lugnare men nej då.

Bea tyckte hon var jättejobbig och fick ryta i ordentligt några gånger men My gav sig inte. Det slutade med att Lasse tog My med sig och åkte tillbaka till Hallsberg så My fick varta hemma och sova och Bea fick lite lugn och ro.

Så därför sitter jag här i min ensamhet och längtar en del efter min man. Men hundarna mår i alla fall bra av detta.

Får väl ta och lägga mig och kika på TV innan det är dags att sova.


  

Skapa flashcards