Alla inlägg den 19 november 2009

Av Pia - 19 november 2009 18:30

Oj nu har snart veckan gått och jag har inte skrivit något.........skäms på mig.

Måndag och tisdag låg jag hemma i sängen....när jag inte satt på toa. Har åkt på en urinvägsinfektion som heter duga. men nu efter några dagars medisinering så känns det redan mycket bättre.


Fasligt så mycket regn det kommer ner från himlen. igår och idag har det nästan regnat oavbrutet. Åhhhh så grått och trist det blir.

Har varit till Alléhallen idag igen med min "elev" åhh så härligt det är. Hon verkligen älskar att flyta runt i det varma sköna vattnet.


Tänkte slinka in för att ta vaccin innan jag åkte hem idag , men se det var slut. Får försöka nästa vecka och se om jag får ett stick. Efter mycket övervägande har jag kommit fram till att jag nog ska ta sprutan i alla fall.


Har sån "skallebang" så jag tar nog en tidig kväll ikväll.


Blev nyligen bjuden av sonen och sonhustrun på middag i morrgonkväll. Lasagne.......mmmmmm så gott det ska bli.


Kram alla mina goa vänner

  


Ovido - Quiz & Flashcards