Direktlänk till inlägg 15 november 2009

Du e min prinsessa farmor...........

Av Pia - 15 november 2009 22:08

Ja, vad ger ni mig för den komentaren ????????

Lilla underbara Freja sa det till mig idag och ni må tro att det värmer ett farmorshjärta.

Som sagt har vi varit hos Pontus och Sara idag. Lasse har lagt golv i köket ( det blev så fint )

Freja och jag har mest varit i hennes rum och lekt. Hon gillade inte riktigt när det lät så förfärligt från köket ( farfar som sågade med sticksågen ) Hun funderade på om det var dammsugaren eller pappa som rakade sig.......hihihi den lilla trollungen.

Plätsligt bankade det på dörren och in kommer Dessan, Leif och pappa. De hade varit här hemma hos oss men vi var ju inte hemma, då hade de kikat hos Daniel men där var vi inte heller och inte heller hos Algot. Till sist hittade de oss i alla fall och lite kaffe fick de åxå innan de fortsatte hemåt med pappa.

Pontus och Sara bjöd oss på pizza som vi smaskade på innan vi åkte hemåt och Pontus började ställa ordning möblerna i det fina köket.


Lassa har nu varit rökfri i en vecka....Hejja hejja...gubben min. Håll ut, du kommer att fixa det med glans.

  



Nu ska jag snart krypa ner i sängen. Jag har i helgen fått mer och mer besvär från min urinblåsa så det är nog en UVI som behöver behandlas tror jag ( får se hur det känns i morron )

NattiNatt




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pia - 19 juli 2012 11:55

Vilken härlig dag vi hade igår. Den började på USÖ där jag var på bedömning för bukplastik. Jag blev godkänd vilket innebär att jag kommer att senare i höst får ett avslut på min resa från överviktig till normalviktig . Känns så bra. På eftermi...

Av Pia - 17 juli 2012 11:03

Hej mina vänner [ni som ännu finns kvar och inte tröttnat] har ju inte bloggat på väldigt länge men nu när jag kan blogga från mobilen blev jag ju lite nyfiken att prova. Idag är det min älsklings födelsedag så vi kommer nog ha lite fikagäster indro...

Av Pia - 6 februari 2012 19:45

Jaha nu är det ett tag sedan jag bloggade igen, men denna gången är det inte mitt eget fel. Jag har en dator som inte alls är vän med mig alla dagar ( vi är allt som oftast osams ) så därför har det inte blivit något bloggande. Men nu verkar min li...

Av Pia - 15 januari 2012 18:08


Ja nu har vi städat ut julen för denna gången, skönt. Tomtar, stakar, stjärnor och kulor ligget nerpackat i förrådet och granen jag den har vi redan eldat upp. Varmt blev det och gott luktade det.   För övrigt har jag tagit det lugnt i helgen eft...

Av Pia - 11 januari 2012 16:31

Hej. Kul du ville komma på besök. Nu är det några dagar sedan jag skrev här så nu kan det vara dags att krafsa ner några rader. Är nu tillbaka på jobbet efter julledigheten och det känns ok. Vilken underbar dag det varit idag,  har skinit och...

Ovido - Quiz & Flashcards