Alla inlägg den 10 november 2009

Av Pia - 10 november 2009 21:11

Ja, idag blev det en lååång arbetsdag. Först jobba som vanligt mellan kvart i åtta till fyra ochsedan möte från fyra till sju. PUST........

Nu sitter jag här och försöker hinna kolla lite bloggar innan jag ska kasta mig på kudden.

I morgon fyller äldsta sonen 32 år.

Det har varit så mycket kalasande nu. Vi har ju själva i den närmaste släkten två födelsedagar 1 nov ( en av dem var en 85 åring ), en 3 november, en 5 november ( 60 åring ) en 7 november, en 11 november och inte nog med det. När nu Daniel har hittat sitt livs kärlek så har jag fått en svärdotter som har födelsedag 26 oktober och ett bonus barnbar som fyller 23 oktober. Och så mitt i allt detta så ligger ju fars dag.

Ja och så bestämmer sonen att gifta sig mitt i bland alla dessa födelsedagar.

Så nu känner jag mig pank trött och fullproppad med god mat och tårta ( som ju nästan känns som vardagsmat nu i november ) men lycklig.

Tänk så rik jag e med min underbara familj som bara växer och växer.




Skapa flashcards