Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av Pia - 20 oktober 2009 20:18

Hej mina vänner som läse min blogg.

Igår var jag ganska seg och trött när jag kom hem från jobbet så då blev det inget bloggande alls.

Vi hade föräldramöte på förskolan, föräldrarna fick information om den förändring som är på G.


Idag har jag jobbat länge och efter jobbat skulle jag hämta Alexandra ( granntjejen ) på fritids eftersom hennes mamma fått en tid till USÖ för att få en navel........ Ja, ni läste rätt. Tänk vad läkare kan göra med en kniv och nål och tråd. Nja.... riktigt så enkelt är det kanske inte.

I alla fall så har hon varit utan navel i ca ett år då hon gjorde en bukplastik op. efter en GBP.

Hon trodde nog inta att man kunde sakna en navel så ( den fyller ju liksom ingen funktion längre ) men hon insåg att hon nog ville ha en i alla fall.

Nu var det så att Eva som skulle vara inne på op. kl 13.00, var klar redan halv 4 så det bar iväg för att hämta upp henne innan Alexandra hämtades.


Ja nu väntar lite mys framför TV´n och sedan kommer nog John Blund och hälsar på. Är så himla trött.........kan kanske bero på min hosta som stör min nattsömn hela tiden. Visst har den blivit bättre men den är ändå kvar och irriterar mig en hel del.

Nattinatt


Ovido - Quiz & Flashcards