Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av Pia - 15 oktober 2009 19:57

I går var jag in till röntgen för att se om mina lungor ser bra ut, har ju fortfarande nu efter ca 3 mån. hosta.

Inte så mycket som i början men allt som oftast blir jag väckt på natten och hostar så jag blir alldeles andfådd.

Ska även få en tid till stmasköterskan för att se om det kan vara det som spökar. Jaja...nog om detta.

Kevin och jag har börjat att skriva till varandra på MSN och det är så kul. Han är så duktig redan. Igår berättade han att han ska få Magnus ( plastpappan)  gamla mobiltelefon. Han var så stolt pch glad för det.


Idag på jobbet när jag satt i matsalen och åt lunch så ringer plötsligt min telefon....Och vem är det? om inte farmors lilla älskling ( var lite pratsugen )Man blir varm i hjärtetrakten när man hör hans röst. Jag fick ju försöka avsluta samtalet och säga att vi kan ju höras ikväll på MSN. OK..

Några timmar senare när jag sitter på möte så ringer min telefon igen, jag slår på upptaget och hoppas slippa fler samtal. Men nej då ..... telefonen ringer, Jag går ut och svarar ( misstänker att det är min lilla älskling igen ) Hej farmor, det är Kevin...........jag talade om att jag inte kunde tala med honom eftersom jag satt på möte och det köpte han. När jag senare var klar med mitt möte ringde jag upp honom och OJ så glad han blev. Spännande med mobiltelefon.


Ja som sagt så hade vi arbetsplatsträff på jobbet idag så det blev en lång arbetsdag idag igen.

Men, men, imorron är det fredag igen och den inleder ju en ledig skön helg.


Ovido - Quiz & Flashcards