Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av Pia - 4 oktober 2009 19:45

Ja, så har den här helgen åxå gått, vart tar helgerna vägen ??????? Tiden går så rasande fort så man hinner inte riktigt med. Tänker på fredag eftermiddag att nu har man en hel ledig skön slapparhekg framför sig och vips !!!!! så är det söndag kväll. Vad hände ????

Jo i går så var vi med Daniel, Malin och Benny till Marieberg och strosade runt. Daniel och Malin skulle handla. Maken och jag hade inte så mycket att handla så vi satte oss att vänta på de andra, och under tiden var vi fullt syselsatta med att titta på alla barnfamiljer som slet med flera barn och överfulla varukorgar. Har vi haft det så där ?????

Ja......... Vi konstaterade att vi har det ganska skönt nu när man kan åka till affären utan barn och bara "låna" de underbara små liven när man själv känner för det. Det är fördelen med att bli gammal och få barnbarn. Jag älskar verkligen alla mina små barnbarn och är så glad när jag kan få ha dem hos mig ( tro inget annat ) men ack så skönt ändå att inte behöva känna av denna vardagsstress som det innebär att ha småbarn.

Nog om detta.


Idag fyllde vår granne och min väninna år så då gick vi över dit på en kopp kaffe och lite gott till det.

Eva och jag tog oss en tur till den nyöppnade lilla barnbutiken som ligger alldeles intill där vi bor ( second hand ) och där hittade jag en söt liten body till Tor och en klänning till Freja. Hela kalaset gick på 40 kr.......vilket fynd.


Min hosta har börjat  besvära mig igen och jag har även fått en besvärande kännsla i bröstet ( värker lite som nör man vintertid andas in kall luft i lungorna )

Jag skulle ju ringa läkaren om hostan inte ville ge med sig, så det blir väl till att slå en signal i morron innan jag åker till jobbet.


Ha en fortsatt trevlig söndagskväll // Kram



Ovido - Quiz & Flashcards