Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Pia - 2 oktober 2009 20:51

Fyyyyy vad kallt det har blivit. -5 grader i morse. Brrrrrr........................... Gillar INTE detta. Tycker det är alldeles för tidigt för vinterna tt komma men det känns att den börjar krypa sig närmre nu.

Man tinar ju upp ganska snabbt när man kommer till jobbet och möts av glada goa ungar och deras varma kramar.

Efter jobbar bar det av till äldreboendet där pappa bor för ett möte med personalen och mina syskon ( lillebror kunde inte komma )Personalen gick igenom lite info om hur det går för pappsen. Han har det bara bra på boendet men på kvällen får personalen plocka av honom hans hörapparat och hans löständer för annars så gömmer han dem så br att han inte själv och inte heller personalen hittar dem ( han har varit utan baåde tänder och hörapparat dagar i sträck p.g.a att de varit borta ).


När vi sedan åkte hem stannade vi till hos Daniel och Malin. Lilla söta Melissa kom springande och kastade sig i min famn när jag kom, ville ha med mig in i rummer för att leka på en gång.

 Nu väntar lite TV tittande innan John Blund strör sand i mina ögon ( det brukar han göra ganska tidigt på fredagskvällar )



Ovido - Quiz & Flashcards