Alla inlägg den 16 september 2009

Av Pia - 16 september 2009 22:38

Var hos min frissa idag och klippte och färgade mitt hår. Jag har en längre tid velat ha blå slingor men se det har varit svårt att få tag i sådan färg. Nu hade Malin nya färger och hon exprimenterade lite och fick fram min färg.

Jag måste säga att det blev superläckert ( om jag får säga det själv )

  


Min hosta är nu äntligen bättre. Fick kokilana utskrivet och det var ju dunder......... Efter att ha ätit det i ett par dagar så känns det redan mycket bättre. Så skönt.....

Kanske har jag haft en släng av någon sorts svininfluensa ( hängbukssvininfluensa  eller nån liten minigrisinfluensa )  Tungan ute. Men se, nu är jag på G igen.


Nu ska jag ta min lilla kvälls sup och krypa ner mellan  lakanen.

Nattinatt.

Ovido - Quiz & Flashcards