Alla inlägg den 11 augusti 2009

Av Pia - 11 augusti 2009 15:27

Lasse har ju hjälpt Sofie och Uffe med att tapetsera bl.a och nu har han hängt upp den sista våden. Så fiiint det blev.

Efter jobbat idag så åkte Lasse och jag till Sofie för att färdigställa tapetseringen. Lasse tapetserade och Sofie och jag trivdes och småpratade lite. Vi avslitade kvällen med god pizza ( tack så mycket ).

Jag fick en jättefin liten tavla av Sofie som hon köpt till mig, och visst passade den mig som handen i handsken ( ja ni som känner mig har säkert redan listat ut att tavlan föreställde min stora idol The King )

Sofi gav mig även ett par kanonsöta skor som hennes mamma köpt i Kina när de var där nu i sommar. Sofie kunde tyvärr inte ha dem och till mig passade de jättebra ( så jag blev ju förståss superglad )


Ovido - Quiz & Flashcards