Alla inlägg den 26 juli 2009

Av Pia - 26 juli 2009 22:51


Oj vilken rolig kväll det var igår.

Vi.... Eva, Dessan och jag gav oss ju iväg till Olstorp för att dansa och lyssna till Lasse Stefanz.

 Det var mycket folk där och jag såg faktiskt flera härifrån trakten så vi var inte ensamma om att ha åkt flera mil. Gunilla och Erik träffade vi där och vi satt och talade en hel del.

Dansa gjorde vi åxå så jag känner mig lite stel i kroppen idag, men oj så trevligt vi hade.

Ja, jag känner mig ganska trött idag, kom ju inte hem förrän vid halv fyra i morse och man är ju inte van att hålla igång på detta viset längre.

Men jag har ju inte behövt göra något speciellt idag så då är det ju lungt.

Lasse har varit hos Uffe och Sofie och tapetserat idag och när han kom hem därifrån gick han öveer till grannen och hjälpte honom med hans balkong som ska rivas och byggas om.

Så nu är det dags att krama kudden


Nattinatt.


Zzzzzzz    Zzzzzzzzz       Zzzzzzzzz

Ovido - Quiz & Flashcards