Alla inlägg den 22 juni 2009

Av Pia - 22 juni 2009 19:46


Med stor spänning öppnade jag facebook idag när jag kom hem från jobbet då en mycket god vän till mig  åkt till förlossningen igår.

 Men nej.....ingenting.

Gick över till grannen på en fika och spelade lite skip-bo på hennes altan.

Väl hemma igen kikade jag åter på facebook, då hade hennes man skrivit

Att de igår fick en liten son som dessvärre var ett änglabarn.............Åhh så sorgligt. Blir så ledsen när jag tänker på den unga lilla familjen, de två små tjejerna som mist sin efterlängtade lillebror.


Min glädje över det fina vädret som kommit till oss kom liksom av sig när jag fick den tragiska nyheten. Det blir inte alltid som man tänkt sig...........

Tänker på er Madde och Andreas och på er lilla fina Martin.


Skapa flashcards