Alla inlägg den 20 juni 2009

Av Pia - 20 juni 2009 12:06

Hej hopp mina bloggvänner.

Idag är det nog en hel del av svenska folket som är just dagen efter.......Ja,ja man mår som man förtjänar heter det ju.

Själv kan jag meddela att jag mår alldeles utmärkt.

Igår var det jättetrevligt

Vi var bjudna till Dessan och Leif.

Kevin som Lasse hade varit och hämtat på förmiddagen hos sin mamma för att vara hos pappa över helgen konstaterade att Dessan nog hemskt gärna ville träffa honom så han frågade om han fick följa med. Och vem kan motstå en sån förklaring.....inte farmor Pia i alla fall, och jag vet att Dessan såå gärna vill träffa Kevin.

Sagt och gjort. Vi åkte dit alla tre.

Där bjöds det på underbart god mat, sill i olika rätter och en fantastiskt god förrätt med räkor.

Sedan var det ju såklart en liten nubbe till sillen ( enl.tradition )


SKÅÅÅÅÅLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


 

Vi satt och småpratade lite och hade det allmänt trevligt och sedan var det kaffe och tårta med jordgubbar MUMS........

Kevin var lite trött så det blev inte alls sent. Vi körde hem Kevin till Daniel och Malin och sedan begav vi oss hem till Bea.

En lugn och skön midsommar med andra ord.

Tusen tack Dessan och Leif för en trevlig kväll.

Och som jag sa ....Jag tycker om er två  ( Evert Taube )

Ovido - Quiz & Flashcards