Alla inlägg den 11 juni 2009

Av Pia - 11 juni 2009 20:17

Ja, nu gick det inte längre. Hostar snart lungorna ur mig och rösten sviker när jag talar för mycket så det var bara att inse att jag nog gick tillbaka till jobbet lite för snabbt denna gången.

Skulle ringa till jobbet i morse och anmäla mig sjuk men se det var inte det lättaste. Telefonen fungerade inte, men eftersom jag hade mobilnumret till den kolegan som öppnade idag så ringde jag henne på mobilen. Hon blev ganska förvånad att jag ringde på mobilen tror jag. Jag frågade om hon hade fått några samtal på morgonen men neeej sa hon det har inte ringt alls. Klart de, när man inte kan komma fram.

Ja annars är det inte så mycket som hänt idag. min tid har mest gått till att kurera mig och det är ju det som är meningen.

Tänker fårtsätta med det imorron åxå för nu ska jag inte börja jobba för tidigt inte. Nepp, nu vill jag bli av med den här jobbiga hostan och värken i halsen. Tyvärr så brukar ju sommarförkylningar vara lite envisa men sommarvärmen har ju inte kommit ännu så jag tror jag klarar mig bra.


Ovido - Quiz & Flashcards