Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Pia - 9 juni 2009 19:34

Efter att igår legat hemma och kurerat mig åkte jag till jobbet idag. Känner mig inte riktigt 100 ännu men värken i kroppen har i alla fall släppt. Har börjat hosta och är lite tungandad.

Nu har jag nyss kommit hem från jobbet och har därmed tillbringat 12 timmar på min arbetsplats.
Vi hade sommarfest idag så efter arbetstidens slut började förberedelserna inför kvällen. Grillen tändes och de är ju konstigt att vart man än ställer sig runt en grill så ryker det rakt på en ( luktar som en böckling nu )

Känner mig rätt så mör kan jag säga efter den här dagen. Hes och hostig, och inte blev det bättre av att stå vid elden precis.

Fick en så vacker ros av ett av barnen som har lämnat vår avdelning för att gå vidare till den "större" avdelningen. Tack V med familj.



Idag skulle en mycket kär vän och en fantastiskt duktig artist fyllt 43 år. Men tyvärr rycktes han bort från jordelivet alldeles för tidigt.

Saknar dina underbara framträdanden Hubbas. Hoppas du har det bra där du är nu tillsammans med Elvis, Lennon,Orbison och alla de andra .


Nu väntar snart sängen på mig, ska bara läsa lite bloggar innan jag kastar mig på kudden.

Ovido - Quiz & Flashcards