Direktlänk till inlägg 3 juni 2009

Nej.....inte nu igen !!

Av Pia - 3 juni 2009 20:47

Efter en arbetsdag med både regn, sol och blåst återvände jag hem till "skogen" som Algot  brukar säga. Lasse hade under dagen handlat åt Daniel ( sånt som de inta hade i den lilla butiken i Åsbro ) i vårt fina "varuhus" även kallad Hytteboa. Så vi tog och åkte till Daniel, Malin och Melissa med det. Fick en trevlig pratstund över en kopp kaffe.

Malin är bara i V 10 men har redan fått lite mage. Antingen är det felräknat eller som Daniel säger - det är två !

Det återstår att se efter UL  ( spännande )


När vi sedan hemma  sitter och äter kvällsmat och Lasse bara "petar" i maten avslöjar han att han inte mår riktigt prima......Ohhh nej.

Han har lite feber och ont i mage/rygg. Känner igen symtomen som njursten denna gången. Förbannade stenar han har som bara bråkar ( vad blir det för stenar nästa gång som ska krångla ? )

Jag tycker ju han ska ringa sjukvårdsupplysningen men nej .........inte då.

Nu är min man inte som de flesta karlar som blir sjuka, alltså väldigt ynkliga. Nej , han brukar inte gnälla i första taget.

Vi får se hur det blir säger han kanske jag väcker dig inatt och säger att vi får åka in.    SUCK..........

Nä nu ska vi väl inte måla f-n på väggen, det kan ju gå över ( har gjort det tidigare )

I morgon väntar ännu en dag med ruggigt väder  :0(

Säger som jag sagt förut........ Jag vill ha sommar NU !

Ja, ja, vädrets makter rår vi inte över så det är väl bara att ta emot morgondagen hur den än ser ut.


Håll nu tummarna mina vänner att vi slipper läkarbesök inatt igen.


 
 
Marketta

Marketta

6 juni 2009 00:06

Oj, hoppas det är bra med guben din. Börjar faktiskt bli ganska less på den här kylan nu. Fast egentligen är det ju bra också nu när man jobbar.

Kramizzar
Marketta


http://colliekompisarna.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pia - 19 juli 2012 11:55

Vilken härlig dag vi hade igår. Den började på USÖ där jag var på bedömning för bukplastik. Jag blev godkänd vilket innebär att jag kommer att senare i höst får ett avslut på min resa från överviktig till normalviktig . Känns så bra. På eftermi...

Av Pia - 17 juli 2012 11:03

Hej mina vänner [ni som ännu finns kvar och inte tröttnat] har ju inte bloggat på väldigt länge men nu när jag kan blogga från mobilen blev jag ju lite nyfiken att prova. Idag är det min älsklings födelsedag så vi kommer nog ha lite fikagäster indro...

Av Pia - 6 februari 2012 19:45

Jaha nu är det ett tag sedan jag bloggade igen, men denna gången är det inte mitt eget fel. Jag har en dator som inte alls är vän med mig alla dagar ( vi är allt som oftast osams ) så därför har det inte blivit något bloggande. Men nu verkar min li...

Av Pia - 15 januari 2012 18:08


Ja nu har vi städat ut julen för denna gången, skönt. Tomtar, stakar, stjärnor och kulor ligget nerpackat i förrådet och granen jag den har vi redan eldat upp. Varmt blev det och gott luktade det.   För övrigt har jag tagit det lugnt i helgen eft...

Av Pia - 11 januari 2012 16:31

Hej. Kul du ville komma på besök. Nu är det några dagar sedan jag skrev här så nu kan det vara dags att krafsa ner några rader. Är nu tillbaka på jobbet efter julledigheten och det känns ok. Vilken underbar dag det varit idag,  har skinit och...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Mina små skatter

Kevin 2001
Freja 2006
Tor 2008
Melissa 2006
Calista 2010

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22 23
24
25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Banner

Gästboken


Skapa flashcards