Alla inlägg den 2 juni 2009

Av Pia - 2 juni 2009 21:15

Ja nu är det ordning på torpet igen. Mannen har kommit hem från sjukhuset.

Han ska äta antibiotika för sin inflamerade gallblåsa i 10 dagar ( sjukskriven tiull den 14 ) men sedan ska  han vara återställd igen. Hoppas han slipper ett nytt anfall. Han är nu uppsatt på oplista.


Och vart tog den fina sommaren vägen ???????

Oftast har jag ju ett underbart jobb där jag får vara ute men sådana här dagar är ingen höjdare.

Vilken omställning i vädret !!!!

Från att igår gå på gården och svettas i kortbyxor och T-shirt till att idag få ta fram överdragsbyxor, varm tröja, regnjacka och gummistövlar ( vissa barn hade till och med vantar  idag )

Visst behövdes det lite regn för växtligheten men det behöver ju inte bli så rackarns kallt.

Jag tycker att det kan regna på natten och vara soligt och fint på dagen, men det är väl bara en önskedröm.


Natten till idag sov jag ganska dåligt och eftersom jag började jobba tidigt och jag var ensam hemma så fick jag ju gå upp så mycket tidigare än normalt för att hinna gå ut med Bea innan jag åkte till jobbet.

Bea är också glad att husse är hemma igen ( hon har nog undrar vart han hade tagit vägen )

Så nu när ordningen är återställd här hemma ska jag ta en tidig kväll. Känner redan att John Blund är påväg.

Nattinatt


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Mina små skatter

Kevin 2001
Freja 2006
Tor 2008
Melissa 2006
Calista 2010

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22 23
24
25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Banner

Gästboken


Skapa flashcards