Alla inlägg den 25 maj 2009

Av Pia - 25 maj 2009 18:35

Ja, så var man igång på en ny arbetsvecka igen. Solen har äntligen hittat fram och på eftermiddagen blev det riktigt skönt. Förmiddagen tillbringade M och jag utanför dagisgården på promenad. Vi fick gårdens gräs klippt och jag kände att det var säkrare att ta med lilla M på en promenad än att vara kvar på gården.

När jag kom hem tog jag cykeln och åkte till affären för att pumpa den och sedan tog jag en tur. Jag tycker ju det är mysigare att åka på småvägar och genom skogen än ute på landsvägen så jag körde en bit. Ett tag visste jag inte alls var jag var, men ett tu tre så kom jag ut på en lite större väg och då började jag känna igen mig så det var bara att trampa vidare hemåt igen.

Har kikat på buskis på TV4 ( solsting och snedsprång ).

Lasse fick åka till Pontus för att försöka hjälpa honom med avloppet som trasslar, hoppas de får ordning på det så de slipper ta ut annan hjälp som kostar "skjortan".

Nu ska jag sova.

 Nattinatt mina vänner


Skapa flashcards