Alla inlägg den 24 maj 2009

Av Pia - 24 maj 2009 20:26

Så var det dags för Zita att få rent i sin bur.


Ja, så har nu snart den här dagen gått åxå.

Kevin har åkt hem till mamma i Kumla.

Nu ska jag snart in i duchen och sedan en slapp TV stund innan kudden vill ha en kram.

Hoppas ni åxå har haft en skön helg

Kramizz // Pia


Av Pia - 24 maj 2009 12:42

......och vart tog den vägen ?

Det går så fort när man är ledig, även om man inte gör något speciellt.

Igår blev det inget bloggande för min del.

Lasse var till Sofie och Uffe och byggde och jag strosade runt lite här hemma. Tog en promenad med Bea, plockade lite och vattnade blommorna, sedan slappade jag mest. Kevin kom på besök och stannade tills idag ( vi ska köra hem honom till mamma sedan).

Har sovit dåligt inatt. Grannen hade fest och de höll på till klockan 3 innan det blev tyst ( hoppas de hade trevligt )

De hade förvarnat oss alla grannar att det kunde bli lite livat då de hade levande musik. Visst , det var inte bråkigt eller nåt sånt men man är ju inte van med att ha ett "danshak" alldeles utanför huset. Fast det är helt OK när man vet om det, även om man blir lite seg dagen efter så att säga. Kanske ingenting emot vad de är  hihi......

När jag planterade om mina tomater förut blev jag riktigt rädd då jag tog en näve jord ur påsen och upptäckte att jag fick med en stor padda..... blääää. Den blev säkert lika rädd som jag för den stirrade på mig när jag släppte den i gräset bredvid.


Skapa flashcards