Alla inlägg den 18 maj 2009

Av Pia - 18 maj 2009 20:53

Efter jobbet åkte jag i rask takt till vårdcentralen i Askersund för blodtryckskontroll. Vilket visade sig inte vara vidare bra den här gången heller. Får se vad farbror doktorn säger när han ringer mig på fredag, proverna som togs förra veckan var inte heller så lysande tyvärr.

Ja, ja, kanske blir medicin i alla fall. Jag vet ju att jag skulle behöva gå ner i vikt åxå men hur enkelt är det ?????????? Nä,,, jag hoppas jag kan få hjälp när jag får kallelsen till kir.kliniken ( väääntar )

Nog om detta. Sedan åkte vi tillbaka till Hallsberg för att fira Marie som fyller 20 år idag. Hon älskar döskallar och det blev en hel del av den varan i olika former ( kul ).

Hon hade önskat sig en brödrost och blev jätteglad när hon såg att vi fått tag på en ( Lasses förtjänst ).

Vi bjöds på supergod vegetarisk smörgåstorta och efter det kom gräddtårtan fram, lika smarrig den. Marie hade bakat kanongoda muffins åxå så vi åkte hem därifrån med magarna stinna av allt gott.



Daniel och Malin har beställt ringar idag och förlovningen blir den 6 juni, sedan blir det bröllop den 7 november och i januar i kommer lilla barnbarnet. Oj så mycket spännande som väntar nu.


Nu är det snart dags att krama kudden

Tjingeling

Skapa flashcards