Alla inlägg den 11 maj 2009

Av Pia - 11 maj 2009 19:00

......Jag har redan varit farmor i 8 år.

Kevin fyller 8 år idag. Minns det som om det var igår. En sån underbar känsla. Minns att jag snabbt fick åka in till förlossningen för att träffa min lilla prins innan det bar iväg till Gotland på en vecka ( som klassförälder var jag med Algot och hans klass på skolresa )

Nu ska ju vi gratta Kevin nästa gång han kommer till Daniel men jag ringde honom när jag kom hem från jobbet och sa grattis ( det hade jag lovat )

För övrigt har dagen rullat på som vanligt ungefär. Var till Askersunds vårdcentral på morgonen för en del provtagningar, blodtryck.mm

Läkaren ringde mig på eftermiddagen för att tala om att jag har penicilin att hämta på apoteket för en urinvägsinfektion jag har ( misstänkte det då jag haft känningar av det i helgen )

Hu..... vad det har varit kallt idag, känns nästan som om våren kom av sig.

Hoppas den hittar tillbaka snart

Tjingeling

Skapa flashcards