Alla inlägg den 10 maj 2009

Av Pia - 10 maj 2009 19:52

Söndagkväll redan ? ? ?

Ja, idag har jag varit i tvättstugan i omgångar ( är inte riktigt klar än )

Lasse och jag körde hem Kevin till sin mamma idag och sedan tog vi en sväng till Sofie och Uffe för att tala om huset som Lasse ska hjälpa dem att bygga. Vi blev bjudna på kaffe och supergod rabarberpaj med vaniljsås MUMS..........tack Sofie och Uffe.

Vi stog ute och talade om bygget och Carl-Gustav spanade in mig hela tiden. Visst är han snygg men det kändes lite osäkert, viste ju inte om han skulle hoppa på mig eller ej. Ja, jag får ju tillägga att Carl-Gustav är en tupp, och en ganska folkilsken sådan åxå. Han kände säkert på sig att jag var lite rädd och visade sig extra kaxig då. Jag tycker nog han kan hålla sig till sina hönor ( han har ju en som heter Pia )

Ska till vårdcentralen i morron innan jag åker till jobbet ( hoppas mitt blodtryck har gått ner nu )

Tjingeling

Skapa flashcards