Alla inlägg den 6 maj 2009

Av Pia - 6 maj 2009 20:31

Fy så trött jag var i morse när det var dags att kliva ur sängen.

Men jag hasade mig i alla fall upp, ringde VC och fick en tid till distriktan på måndag för lite provtagningar och blodtryckskontroll. Så jag får lov att komma lite senare till jobbet på måndag.

Idag som de flesta andra onsdagar har vi på förskolan utedag vilket betyder att vi går från gården. Idag blev det bara en kort promenad till lekparken alldeles intill förskolan. Vi brukar allt gå längre men idag eftersom vi har inskolning och för att regnet hängde i luften så blev det en kortis. Mycket riktigt, regnet kom och det var bara att hänga in kläderna i torkskåpet när vi kom tillbaka.


När jag kom hem från jobbet idag satte jag mig och PSP:ade lite och äntligen fick jag till månadens skrivbordsbild. Som vanligt så är mina älskade barnbarn med på ett hörn. Jag har ju fått ett bonusbarnbarn, lilla Melissa och givetvis ska hon vara med.

Ja det lär bli fler småttingar med tiden kan jag meddela   ;0)


Nu väntar en stunds TV-tittande innan kudden får en kram.

Tjingeling

Skapa flashcards