Alla inlägg den 3 maj 2009

Av Pia - 3 maj 2009 20:19

Jaha då var det kväll och en ny arbetsvecka väntar.

Jag sitter här nu nyduchad och klar.

Känner mig irriterar och besviken.

Varför finns det föräldrar som inte tar sitt ansvar inför sina barn.

Bara lämna över till någon annan om man har lust att dra ifrån allt. Uch.....

jaja, jag kan inte så mycket göra åt saken nu men jag känner så för det stackars barnet.


För övrigt har det varit en bra dag. På eftermiddagen knackade det på dörren och in kom Leah, Dessan, Leif och pappa på besök. Vi fikade och satt och talade en stund.

Sedan var det dags att köra hem Kevin till sin mamma i Kumla. Han har nu varit hos Daniel sedan i torsdags och såg fram emot att komma hem till mamma.   Suck.........

Ser fram emot nästa gång han kommer.

Nu ska jag gå ut och ta in mina tomatplantor som fått stå ute idag.

Tjingeling....

Av Pia - 3 maj 2009 13:21

Nu har jag gjort liteuppdateringar på min hemsida ( det behövdes )

Det har ju blivit nya familjesituationer sedan sist jag uppdaterade.


Av Pia - 3 maj 2009 10:17

En ny dag väntar. Har varit uppe en stund och har konstaterat att idag är ert lite molnigt. Jag kan ju inte klaga för hela helgen ( ja till och med ända sedan förra helgen ) har ju varit helt underbar.Det är inte kallt men som sagt molnigt.

 Har varit ute på morgompromenaden med hunden, hon är lite gammal och trött nu så några långpromenader blir det inte längre.


Skapa flashcards